Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Nowy gameplay z GreedFall pokazuje rozległą lokację
Im bliżej do premiery gry GreedFall, tym częściej odpowiedzialna za jej wydanie firma Focus Home Interactive publikuje materiały wideo prezentujące ją w akcji. Dzisiaj możemy obejrzeć jeszcze jeden obszerny gameplay i przyjrzeć się z bliska malowniczej lokacji czekającej na odwiedzenie oraz systemom walki, rozwoju postaci i dialogów.



Jako pierwsze na tapecie pojawia się drzewko umiejętności, które podzielono na trzy kategorie; mowa o zdolnościach związanych z walką, rzemiosłem oraz magią. Poza tym w miarę postępów odblokujemy atrybuty zwiększające naszą skuteczność bojową, a także talenty, które wpłyną na naszą biegłość w pozostałych aktywnościach (jak choćby charyzma, która sprawi, że ceny u kupców będą niższe).

System walki będzie zręcznościowy, jednak z uwagi na szeroki wachlarz możliwości (m.in. możemy korzystać z broni białej lub palnej, a także rzucać zaklęcia) oraz obecność towarzyszy kontrolowanych przez SI, znajdzie się w nim miejsce na szczyptę taktyki (może nawet nie taką szczyptę, zważywszy na fakt, że w grze zostanie zaimplementowana aktywna pauza). Poza tym często będziemy mieli okazję, by działać po cichu, ukrywając się w zaroślach i atakując nieprzyjaciół z zaskoczenia.

Wyspa Teer Fradee wygląda na rozległą, a znajdziemy na niej nie tylko malownicze lasy i rozległe równiny, lecz także między innymi miasta, wioski czy ruiny. Jeśli przebywając w dziczy zechcemy porozmawiać z drużyną, zregenerować nadwątlone siły, uzupełnić zapasy, ulepszyć posiadany sprzęt bądź skorzystać z szybkiej podróży, będziemy musieli rozbić obóz w jednym z wyznaczonych miejsc.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
Klemens
2019-08-29 17:54:35
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow